برگزاری مرحله نهایی رویداد استارت آپ

برگزاری مرحله نهایی رویداد استارت آپ
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

برگزاری مرحله نهایی رویداد استارت آپ

"در محل دانشگاه ارومیه"

مرحله نهایی رویداد استارت آپی (( استفاده از ضایعات و پسماند کشاورزی در خوراک دام، طیور و آبزیان با همت بنیاد نخبگان استان، دانشگاه ارومیه ، کارگزار معاونت علمی ریاست جمهوری و موسسه فناور اروم دردانه طبق برنامه در روز 9 اسفند ماه با حضور معاونت پژوهشی دانشگاه ارومیه آقای دکتر شفیعی -ریاست بنیاد نخبگان استان آقای دکتر الماسی ، اساتیدی از گروه علوم دامی و اقتصاد دانشگاه ارومیه ، صاحبان 10 طرح و ایده برگزیده ، رییس هیات مدیره آقای مهندس داداش آده و مدیرعامل موسسه فناور اروم دردانه خانم مهندس بابرودی در سالن اجتمعات پژوهشکده آرتمیای دانشگاه ارومیه برگزار گردید. این مراسم راس ساعت 8:30 صبح با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز گردید. و پس از آن آقایان دکتر شفیعی و دکتر الماسی در خصوص پتانسیلهای استان در حوزه بقایا و پسماندهای کشاورزی و اهمیت برگزاری چنین رویدادهای ارزشمندی تاکید نمودند. در ادامه صاحبان ایده و طرحها اقدام به ارایه مطالب خود نموده و داوران پس از پرسش و پاسخ ، امتیازات مد نظر خود را به هر یک از ایده ها ارایه نمودند که ضمن ارایه لوح تقدیر به همه صاحبان ایده و طرح ، سه ایده برتر انتخاب گردید که  به شرح ذیل می باشند.

رتبه اول دکتر آق

رتبه دوم دکتر قنبری

رتبه سوم دکتر باقری 

لازم بذکر است که خانم دکتر صالحیان ، مسوول بخش تحقیق و توسعه موسسه فناور اروم دردانه با دو طرح در این رویداد شرکت نموده بودند که طرحهای ایشان رتبه های پنجم و هفتم رویداد را به خود اختصاص دادند .

در انتهای رویداد ، آقای مهندس داداش آده پس از ایراد سخنرانی ، ضمن تقدیر و تشکر از آقایان دکتر الماسی و خانم دکتر اسمعیلی ، یک لوح تقدیر به پاس زحماتی که جهت برگزاری این رویداد ارزشمند ملی کشیده بودند دریافت نمودند.

 

اشتراک گزاری: